In data de 15 noiembrie mi-am schimbat cartela sim intr-un magazin Telekom. De atunci nu am mai putut primi apeluri sau mesaje. Am revenit la ei in magazin de cateva ori dar nu au putut rezolva problema. Am sunat la relatii clienti, am facut sesizari online (website/facebook) dar nu s-a rezolvat nimic. Astazi este deja a 11-a zi de cand problema persista.
Vreau sa stiu ce pot face in acest moment? Se poate face o reclamatie la ANPC avand in vedere ca am facut doua sesizari care aveau termen de solutionare 72 de ore si nu s-a rezolvat nimic?
Pot renunta la abonament fara sa fiu obligat sa platesc suplimentar?
Puteti sesiza atat ANPC cat si ANCOM(o sa primiti raspuns daca sunt sau nu competenti, legat de aceasta problema).
Atasati contractul si celelalte inscrisuri care dovedesc cele spuse de dvs.
Frauda telekom
andreeanx80
Posed o cartela telekom(CU NR.0765------) de aproximativ 4 ani si ceva,o cartela a carei valabilitate am intretinut.o prin efectuarea de reincarcari periodice. ... (vezi toată discuția)