1-
domnul administrator a modificat fără sa ne anunțe ,3 persoane la întreținere in loc de 2
.
Conform dispozitii in vigoare administratorul de imobil este angajatul asociatiei de proprietari cu limita de competenta de executie hotarari ale adunarii generale,decizii dispuse de catre presedinte si comitetul executiv
Teoretic,administratorul de imobil,nu are competenta sa dispuna de la sine putere modificarea numarului de persoane in evidenta
Conform dispozitii in vigoare orice persoana-indiferent de varsta ,care locuieste provizoriu cel putin 15 zile /luna sau definitiv in imobil,se introduc in evidenta pentru plata parti comune
Conform disp art 17 HG nr 1588/2007 comitetul executiv are competenta sa dispuna introducerea sau retragerea de persoane din evidenta de calcul parti comune
2-Administratorul de imobil este angajatul asociatiei de proprietari
Daca aveti nemultumiri in raport de prestatia administratorului de imobil,se impune sa parcurgeti procedura de sesizare oficiala initial a angajatorului=asociatia de proprietari
Daca asociatia de proprietari refuza sa clarifice situatia,puteti sesiza oficial serviciul specializat din primaria teritoriala