alex155 a scris:
Situatia este urmatoarea: In apartament erau 2 persoane, o persoana a venit pentru o saptamana, iar apoi a plecat in strainatate.
Ati fost doua persoane si venind inca una s-au facut trei. Ati anuntat la asociatie ca sunteti 3 in apartament ceea ce este corect.
Dar cand a plecat una persoana si-au ramas doar doua persoane in apartament ati anuntat asociatia, ati facut o cerere de scoatete din evidenta asociatieio a persoanei care a plecat?
Eu cred ca daca anuntati imediat in scris nu ajungeati acum sa va ganditi la compensare...
Orice modificarea a numarului de persoane trebuie sa o anuntati la asociatie, sa solicitati scoaterea de la intretinere... si asta in timp util ca sa se intocmeasca listele de plata corect.
Din ceea ce spuneti intelegem ca au aparut pe lista de plata 3 persoane mai multe luni. Ori conform legii 230/2007 trebuia, in primul rand sa anuntati in scris si in al doilea rand aveati dreptul sa contestati sumele afisate in termen de maxim 10 zile de la afisarea listelor. Daca faceati acest lucru din prima luna, administratorul stia macar pe lunile urmatoare sa nu mia treaca 3 persoane.
Ati anuntat, ati solicitat in scris!?