Problema este urmatoarea: In apartament sunt 2 persoane, la intretinere erau trecute tot 2 persoane. Anul trecut, prin iulie, o a treia persoana a venit si a stat 1 saptamana (nici atat). Luna acea au fost trecute 3 persoane la intretinere, desi nimeni nu a facut cerere de trecere, administratorul a facut din proprie initiativa.
Dupa ce luna aceea a trecut, cateva luni numarul persoanelor la intretinere a revenit la 2 doar ca sa observ ca dupa un timp sunt trecute 3.
Am vorbit cu administratorul care zice fie ca trebuia sa fac cerere de scoatere, fie ca a auzit el ca vine pe la mine cineva si a trecut din nou din proprie initiativa 3 persoane.
Am facut cerere de scoatere si acum imi zice ca nu o sa o accepte doar daca ii dau copii xerox de pe chitantele de la teava de gaze bagata (totul e legal, cu proiect etc.).
Intrebarile mele sunt urmatoarele:
1)Ce optiuni am daca continua in continuare sa ma ignore ?
2)Am inteles ca pot face si o cerere pentru a-mi recupera banii pierduti, ceva de genul lunile urmatoare vor fi trecute 1 persoana nu 2. Care este limita de timp ? Pe cate luni se calculeaza maxim aceasta "rambursare" ?
3)Pot merge direct la presedintele blocului si sa il oblig astfel sa imi accepte cererile sau administratorul are dreptul sa refuze chiar daca presedintele aproba ?
Da, faceti o solicitare scrisa catre presedintele asociatiei, o inregistreaza administratorul si, daca e posibil, dati-i-o presedintelui direct, spunandu-i si prin viu grai ce doriti.
Compensarea se poate face oricand, pentru oricate luni a fost gresit pus pe liste acest numar de persoane si in orice maniera doreste s-o faca (dar sa va spuna si dv.).
De regula, atunci cand, tu, ca administrator, auzi de la altii despre sederea unor persoane straine in vreun apartament, stai de vorba cu proprietarul (chiriasul) si vezi despre ce e vorba si, daca e cazul, il obligi sa faca o cerere scrisa in care solicita modificarea numarului de persoane si perioada pentru care face aceasta solicitare.