Institutia noastra urmeaza a achizitiona niste bunuri culturale.
Directorul a dat decizii de numire comisie de evaluare bunuri, negociere pret si
de predare-primire bunuri.
Sunt secretar in toate comisiile.
Din comisia de evaluare lipseste un membru,
colegul fiind in Concediul de odihna.
Din comisia de negociere lipseste un membru,
colega fiind detasata la Tarju Jiu
intr-un program de restaurare.
Din comisia de predare-primire bunuri lipseste un membru,
colegul fiind in Concediu medical.
Directorul vrea totusi sa se faca evaluarea, negocierea si predarea-primirea
bunurilor, pentru ca este la sfarsit de an,
iar in anul 2018 nu va mai primi bani
pentru aceasta achizitie.
Va rog frumos sa ma ajutati cu cateva sfaturi utile:
- daca lipseste un membru dintr-o comisie,
cum sunt cele de mai sus,
in lipsa unui membru,
odata ce nu a fost intrunita toata comisia,
se pot face operatiunile de evaluare, negociere si predare-primire a bunurilor ?
Este obligatorie prezenta tuturor membrilor comisiei ?
- ajutati-ne cu cateva prevederi legale
care spun ce sa facem, cum trebuie sa facem.
Din practica va spun, seful superioar - cel care conduce acea institutie - la propunerea sefilor de comisi ar trebui sa emita decizii de inlocuire a membrilor care lipsesc.
2. La nivel de institutie nu exista regulamente pentru organizarea fi functionarea acestor comisii? Sau in decizia de constituire si de numire a acestora nu este mentionat ce se intampla daca lipseste un membru?
Juristul are probleme de sanatate si este internat in spital mai tot timpul.
Deciziile sunt emise de director.
Nu avem regulamente pentru functionarea acestor comisii.
In Decizii nu s-a spus cum se procedeaza
daca lipseste un membru.
Directorul ne obliga sa citim mereu legislatia.
Nu este un lucru gresit, dar de multe ori nu inteleg ceva
si apelez la ajutorul dumneavoastra,
drept pentru care va multumesc enorm de mult !
In nod normal, trebuie sa existe astfel de proceduri la nivel de angajator . Legislatia este vida in multe situatii de acest gen si de aceea poate nu avem de unde sa gasim acte normative pentru orice situatie existenta in practica.
Pentru inventariere exista Ordinul 2861/2009, Anexa Norme privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor
pct.6
...
(6) Membrii comisiilor de inventariere nu pot fi înlocuiţi decât în cazuri bine justificate şi numai prin decizie scrisă, emisă de către cei care i-au numit.
....