avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1037 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... reziliere - Act aditional la Contractul de servicii ?
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

reziliere - Act aditional la Contractul de servicii ?

Buna ziua !

Directorul institutiei noastre mi-a cerut sa ii inaintez un Referat
in care sa cer rezilierea Contractului de servicii - pentru programul REVISAL /de Salarizare
cu care lucrez ca si referent de Resurse Umane,
intrucat prestatorul a intrat in faliment.

Am citit Contractul de servicii si se spune ca
daca firma intra in faliment, atunci institutia noastra va emite o Notificare de reziliere,
se va acorda un preaviz de 30 de zile, dupa care
institutia noastra poate rezilia Contractul de servicii cu efecte depline,
fara necesitatea unei alte formalitati si fara interventia vreunei autoritati sau instante de judecata

Nu m-am mai aflat intr-o asemenea situatie.

Va rog frumos sa imi spuneti:
- ce inseamna ca institutia noastra poate rezilia Contractul de servicii cu efecte depline ?
- va trebui sa cer sa se intocmeasca
si un Act aditional de reziliere la Contractul de servicii ?
sau in cazul de fata nu mai este nevoie ? Este suficienta doar Notificarea ?

Ultima modificare: Joi, 7 Decembrie 2017
oanaportar, utilizator

Alte discuții în legătură

Salarizare silana07@yahoo.com silana07@yahoo.com Buna ziua Va rog sa ma ajutați intr-o problema legată de salarizare și anume: eu ca referent de resurse umane când m-am angajat in fisa postului mi s-au ... (vezi toată discuția)
Reziliere ContSters22096 ContSters22096 daca am un contract cu o banca in care se stipuleaza urmatoarele: incetarea contractului devine efectiva numai dupa stingerea obligatiilor de plata ale ... (vezi toată discuția)