avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 472 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... cazurile de suprarezervare (overbooking)
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

cazurile de suprarezervare (overbooking)

Buna ziua!
Am achizitionat un Revelion in Germania (28.12.2017 - 2.01.2018) printr-o agentie (on-line). Organizatorul fiind o alta agentie. Am primit factura proforma (20,11.2017). Am achitat integral (21.11.2017) si am primit mesajul sa astept procesarea facturii si confirmarea. In data de 4.12.2017 intru pe site-ul agentiei si la rubrica ”Rezervarile mele” imi apare mesajul ”comanda este confirmata” si atasat ; factura proforma, contractul, factura si vaucherul. Cu alte cuvinte totul ok. Tot la ei pe site, la ”Modalitati de ridicare/livrare a documentelor” scrie clar;”Emiterea vaucher-ului de cazare reprezinta garantia achizitionarii serviciului confirmat si achitat!”.
Surpriza care este; in data de 8.12.2017 primesc tel. de la agentul de turism ca...”nu mai putem pleca ca s-a produs overbooking” si-mi ofera altceva (unde pana in prezent nu s-a ocupat, probabil din cauza ca nu este atat de atractiv).
Va rog sa-mi raspundeti daca mesajul primit, dupa ce am intrat in posesia vaucher-ului este legal si ce trebuie sa fac tinand cont ca mai sunt 2 saptamani si un pic si noi nu mai avem nici o alta optiune pentru un Revelion care sa ne atraga.
Va multumesc!

Alte discuții în legătură

Magazin on-line refuza livrarea produsului yoshy262 yoshy262 Buna ziua. As dori un sfat din partea cuiva avizat. Am sa incerc sa fiu cat se poate de scurt. 1 - S-a plasat o comanda on-line la un magazin. 2 - S-a ... (vezi toată discuția)
Shoping internet d.flory d.flory Validitate confirmare comanda internet... Am facut astazi o comanda catre un anumit site de comert electronic,am facut comanda ,m-am inregistrat conform ... (vezi toată discuția)
Marire tarif cazare dupa plata avansului vlsound vlsound Buna ziua, Am rezervat azi telefonic o cazare la o pensiune. Am primit pe email factura proforma pt avans cu 50% din tariful agreat. In email e precizat ca ... (vezi toată discuția)