avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 951 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Contencios administrativ sau ... Amenda prin posta de la politia locala
Discuție deschisă în Contencios administrativ sau probleme juridice cu autorităţile, contravenţii

Amenda prin posta de la politia locala

Buna ziua , ma numesc Campeanu Robert lucrez in distributie la o firma din oradea ,astazi am fost sunat de la firma ca a venit o amenda de la politia locala cugir in care cei de la politia locala solicita datele conducatorului auto in termen de 5 zile altfel propietarul"firma" va primi amenda, in plic apare 2 poze cu masina firmei pe care lucrez ca am parcat pe interzis

Eu din cate am inteles politia locala nu mai are dreptu sa trimita amenda prin posta sau sa solicite datele conducatorului auto de la propietar sefa mea sa speriat si vrea sa le trimita datele mele ce ar trebui sa fac ? Sa o conving pe sefa mea ca nu au dreptu cei de la locala sa ceara datele conducatorului si sa nu le trimita datele mele

Dar daca sefa mea le va trimite datele mele cei de la locala o sa trimita amenda pe adresa mea si atunci ce este de facut? Sa nu platesc amenda? Din cate am inteles politia locala nu mai are voie sa amendeze pe baza pozelor si nici sa trimita amenda prin posta desi ei au trimis la firma la care lucrez....si o sami trimita mie daca sefa le va trimite datele mele personale

Ce ar trebui sa fac? Va multumesc cu respect
Ultima modificare: Luni, 18 Decembrie 2017
Fasty, utilizator
Cel mai recent răspuns: ionregizoru , utilizator 11:08, 31 Martie 2019
Prin Decizia nr. 11/2017, ÎCCJ (Complet RIL) a admis recursul în interesul legii formulat de Avocatul Poporului și, în consecință, a stabilit că: