avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 793 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii şi fundaţii, într-un ... Acte necesare pentru a infiinta un cabinet de ...
Discuție deschisă în Asociaţii şi fundaţii, într-un cuvânt: ONG-uri

Acte necesare pentru a infiinta un cabinet de consultatii

Buna seara tuturor!

Sunt profesor de matematica si as dori sa imi deschid un cabinet de consultatii la matematica .Nu cunosc modalitatea prin care sa realizez acest obiectiv,de aceea apelez la priceperea stimatilor avocati.Multumesc anticipat!,,Catanet,,
Cel mai recent răspuns: catanet , utilizator 12:50, 16 Octombrie 2009
catanet a scris:

Buna seara tuturor!

Sunt profesor de matematica si as dori sa imi deschid un cabinet de consultatii la matematica .Nu cunosc modalitatea prin care sa realizez acest obiectiv,de aceea apelez la priceperea stimatilor avocati.Multumesc anticipat!,,Catanet,,

Aveti posibilitatea sa deveniti persoana fizica autorizata(PFA) cu activitati independente.
www.avocatnet.ro/content/art...
[ link extern ]
Multumesc foarte mult pentru sugestii..!Sper sa reusesc fiindca intodeauna,, mi-am prins urechile,, in birocratie!..Felicitari celor care au reusit in aceste domenii.
Catnet

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Profesie liberala filosofie, sociologie inadragomir inadragomir Am absolvit facultatea de filosofie-sociologie si as dori sa deschid un cabinet individual, ca persoana fizica autorizata, in acest domeniu. Alerg intre ... (vezi toată discuția)
Infiintare cabinet individual prestari servicii stefan_caramizoiu stefan_caramizoiu Buna ziua, am si eu o intrebare. Vreau sa-mi infiintez un cabinet individual care se va ocupa cu consultanta, comercializare produse IT, hardware/ ... (vezi toată discuția)