avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 856 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Medierea - domeniu de aplicare şi ... Furt la prima abatere prejudiciu recuperat se poate ...
Discuție deschisă în Medierea - domeniu de aplicare şi aspecte juridice

Furt la prima abatere prejudiciu recuperat se poate primi amenda administrativă?

Furt la prima abatere.Am sustras cosmetice in valoare de 712 lei din Auchan. Mi-au mai pus in spate 70 lei un ruj care era al meu dar nu am avut cu sa dovedesc asa ca au zis ca și pe ăla l-am furat. Ceea ce nu e adevărat, Dae nu am avut cum sa dovedesc ca ăla era cumpărat de la Berlin asa ca mi-au mai bagat la prejudiciu mai mult..Am returnat produsele fara a distruge nimic. Pentru ca m-au prins când voiam sa ies. Nu am avut bani sa achit pe loc produsele asa ca Au chemat poliția, am fost la secție am dat declarații și polițiștii nu mi-au zis nimic pentru ca eu eram foarte speriata și plângeam intruna nu mai știam de mine. Sunt studenta, nu am vrut sa fac asa ceva. Nu am luat niciodată nimic in viața mea. Am fost a doua zi la magazin și am cerut sa vb cu conducerea și sa achit produsele. Au acceptat asta și au zis ca ma va ajuta pe mai departe. Am plătit produsele și ei mi le-au dat împreuna cu un proces verbal de predare primire și bonul fiscal. Acestea le-am dus la secția de poliție la 3 zile de la incident. Ce credeți ca urmează sa se întâmple? Pot scapă doar cu amenda administrativă? Nu vreau cazier. Am un loc de munca, sunt inginer in ultimul an la facultate și profesor nivel 1. Nu pot dormi de atunci absolut deloc. Imi vine sa mor pentru ceea ce am făcut. Va rog mult o părere. Ce credeți ca se poate intampla? Polițistul a zis ca cei de la Auchan nu accepta medierea și ca sa nu ma chinui degeaba, ca se va rezolva. Nu stiu ce a vrut sa zică cu asta. Nu a vrut sa imi dea detalii concrete., Nu pot sa cred ca mi-am distrus viața, nu mai pot sa închid ochii de atunci. Imi vine sa mor pentru ce am făcut.