Buna ziua !! Am deschis un dosar de dauna la Asirom pitesti pe data de 14 Decembrie 2017..S a făcut constatarea, S a făcut devizul de către service S a trimis la Asirom București, dar nu am primit acceptul de intrare in service ..am sunat la dânșii și nu poate nimeni sa mi răspundă concret ..ce este de făcut in acest caz ?!masina mea fiind pe firma !!multumesc.
Dar o cerere de despagubire pe valoarea din deviz ati formulat? E important sa o depuneti cat mai repede si sa aveti dosarul complet pt. a sti felul daunei ( totala sau nu). Sa curga un termen si sa aveti si dvs. O oferta justficata (cum ar fi normal) de la asigurator pentru a sti cum e mai bine sa procedati cu masina-o reparati sau nu, cum si unde....
Nu am primit acea cerere cu costul reparației ..doar cererea cu piesele care trebuiesc schimbate..nu este dauna totala!!mașina fiind pe leasing,nu ma lasă sa o repar decât in service autorizat..!! Dar cei din service, au trimis la Asirom București costul reparației, așteptând și dânșii acceptul pentru a putea intra in service ..!! Menționez ca cei de la service au trimis către Asirom actele din 21 dec..
Nu ati precizat daca este pe Casco sau Rca. In caz de RCA, puteti astepta mult si bine...sau nu. Mai este si vb despre Asirom. Urgentati dvs. lucrurile altfel, cum v-am spus. Va pricepeti dvs. la daune din ochi sau asa vi s-a spus de la service ca nu e dauna totala? In lipsa unui deviz estimativ de calcul eliberat de service la cerere intrucat ati introdus auto pt. a o repara, si a va face o idee despre valoarea de piata a unui auto similar cu al dvs. , in unele cazuri nu stiti daca este sau nu dauna totala. Pt.a fi dauna totala, contravaloarea reparatiilor trebuie sa fie mai mare decat valoarea de piata a masinii de la data producerii evenimentului rutier( valoare stabilita prin sisteme de specialitate). Pana atunci, intrati in posesia devizului, completati cererea cu valoarea din deviz si asteptati oferta. Daca tin cont de prevederile legale, nu va fac nicio oferta pana nu depuneti cerere de despagubire. De la data depunerii cererii, asiguratorul RCA are obligatia ca in 30 zile sa va raspunda cu o oferta justificata( in principiu, daca nu se ivesc alte situatii in care au obligatia sa va notifice).