avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 437 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Concediu odihna in mai multe etape
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Concediu odihna in mai multe etape

Lucrez ca asistent medical intr-un spital de stat din Bucuresti. Am dreptul la 29 de zile de concediu. Mi-am luat 22 in vara si inca 2 de curand. Cererea de concediu a fost semnata de asisitenta sefa. Si de cei de la Resurse Umane, urmand sa fie semnata si de manager. La Resurse Umane (sper ca folosesc bine denumirea departamentului) mi s-a zis ca restul zilelor, cele 5 nu mi le vor mai aproba, argumentand faptul ca nu iau mai multe odata si am luat acum doar 2 si ma joc. No comment !!! Exista posibilitatea sa mi se sisteze restul zilelor de concediu si sa nu le pot pana la sfarsitul anului? Le pot eu lua, de exemplu in decembrie?
Cel mai recent răspuns: Angela D , Consultant resurse umane 13:15, 16 Octombrie 2009
CU SIGURANTA, CRED CA NU PUTETI ACUM PTR CA AU NEVOIE DE DVS ACEASTA CRED CA ESTE MOTIVAREA LOR.
@annajanette: Te rog sa nu mai scrii cu majuscule. Multumesc.
Cred ca pur si simplu ar insemna acordare concediu in avans si daca ati vrea sa plecati din institutie pana la sfarsitul anului s-ar complica sa faca retinerile pentru zilele scordate in plus si necuvenite.
nu exista o prevedere legala care sa limiteze dreptul la concediu. daca aveti dreptul la concediu si il solicitati, avand in vedere ca seful direct este de acord, nu exista motive intemeiate pentru respingerea cererii.
NImeni nu poate ingradi dreptul dvs la zilele de concediu de odihna. Dreptul la concediul de odihna este garantat ptr toti salariatii si nu poate fi obiectul vreunei renuntari sau limitari.