avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1083 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Reclamatie firma termopane
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Reclamatie firma termopane

Buna seara,

In urma cu o luna geamul de la terasa s-a crapat de sus pana jos-nu in urma unei impact sau lovituri, ci pur si simplu. Apartamentul este nou, geamul nu are mai mult de 1 an, este tripan(trei foi de sticla) , iar partea afectata este cea din interior. Geamul este format din partea mobila(usa care se deschide) si partea fixa care este cea afectata.
Am incercat sa obtin inlocuirea acestuia, avand in vedere ca nu prezinta nici o urma de lovire, dar furnizorul a spus ca nu ofera garantie pe sticla , in special pentru ca este partea fixa.
Nu au reusit sa dea nici o explicatie logica de ce si nu vor sa isi asume daunele.

Care sunt caile legale prin care ii pot face sa isi asume responsabilitatea?
Am citit pe diverse site-uri dar nu am gasit nimic concludent cu o finalizare clara.

Multumesc.
Cel mai recent răspuns: cyan , moderator 22:21, 21 Februarie 2018
Reclamatia am adresat-o atat eu cat si constructorul, dar nu avem nici o dovada scrisa deoarce s-au desfasurat telefonic.
Constructorul este de acord cu actionarea in instanta a acestuia, dar daca nu sunt eu cel care se intereseaza cu siguranta nu se rezolva nimic- dupa cum vedeti a durat o luna sa primesc contractul si certificatul de garantie sa pot face ceva.
Din cate inteleg mai sus, constructorul este persoana care trebuie sa faca reclamatia ?
Ultima modificare: Miercuri, 21 Februarie 2018
Asan27, utilizator
Eu asa vad problema, trebuie sa va adresati vanzatorului. Nu va adresati furnizorilor constructorului/vanzatorului. Certifiactul de garantie este pe numele dvs? Nu cred!
Este responsabilitatea constrcutorului sa solicite furnizorului lui rezolvarea situatiei.
Chiar daca vanzatorul isi exprima "sprijinul", si va sustine impotriva furnizorului de termopane, este problema lui sa se ocupe de inlocuirea geamului fisurat pentru garantia a primit-o el de la furnizor si nu dvs..
Sesizarea la ANPC o faceti impotriva vanzatorului si nu a furnizorului de termopane.
Cand cumparati un televizor solicitati repararea magazinului si nu producatorului televizorului.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Probleme garantie aparat foto sony tx20 - waterproof stefan8871 stefan8871 Salut, Recent am achizitionat un aparat waterproof SONY DSC-TX20. Am facut cateva poze in apa, apoi a 3-a zi a inceput sa mi se reseteze aparatul - intr-un ... (vezi toată discuția)
Garantie telefon anulata in mod fraudulos iceblow iceblow Buna ziua , saptamana aceasta am intampinat o problema care voi incerca sa o descriu in randurile de jos cat mai bine si in cat mai putine cuvinte. Pe data de ... (vezi toată discuția)
Am platit pentru un produs nou si mi-au trimis un produs defect, iar acum nu vor sa imi restituie banii!!!am cumparat un cuptor electric de la altex si l-am primit prin ... mirelasteica mirelasteica Am cumparat un cupltoe electric de la Altex si l-am primit prin curier, acesta avea mari defectiuni geam spart, bara indoita si am cerut returul , ori ... (vezi toată discuția)