Buna seara, tocmai am citit o intrebare si cateva raspunsuri care m-au pus pe ganduri... Mai concret, sunt presedinte al unei Asociatii de Proprietari, ma ocup de completarea si transmiterea online a declaratiei 112, completarea F.V. si depunerea la casieria anaf a sumelor de bani ce reprezinta impozit si contributii datorate de catre Asociatia noastra fiscului (lunar). Asociatia detine (prin subsemnatul ca si reprezentant legal ) certificat de semnatura digitala cu ajutorul careia depunem declaratia 112. Intrebarea este, gresesc cu ceva, nu am dreptul, in calitate de presedinte al Asociatiei sa ma ocup de aceste lucruri? Si daca se mai poate o intrebare, pentru platile aferente lunii ianuarie 2018, in urma modificarilor fiscale, a fost actualizat formularul declaratiei 112? Nu-l gasesc! Multumesc, cu stima, I. Butnariuc.
Adam Grecu
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Probabil ca in com. ex. ati stabilit ca dvs. in calitate de presedinte sa va ocupati de toate cele aratate. Cineva tot o sa trebuiasca sa se ocupe de toate astea si ce-i rau ca tocmai presedintele se ocupa?
Fiti serios!
Eu stiu ca noua D112, a aparut, poate maine, va pot da un raspuns mai bun.
Noi la asociatie folosim un program de gestiune a as. prop. care "face" inclusiv D112. Din cate am auzit, baietii de la Cuj au si facat actualizarea la noile cerinte.
Asadar, un pic de rabdare!
Declaratia d112
eugarizn
Buna ziua . La Asociatia de Proprietari , Presedintele are si contract de mandat si CIM - este si casier - nu este pensionar .Intrebare : Asociatia este ... (vezi toată discuția)