Buna seara
O societate care pana acum avea angajati are mai multe contracte de inchiriere pentru niste locatii preluate in comodat. Incepand cu 1 februarie firma nu mai are angajati.
Asadar, administratorul poate factura in continuare chiriile de pe firma sau este obligat sa aibe angajat/i pe firma pentru a face aceasta "munca" ?
Alte operatii comerciale nu se mai desfasoara pe firma.
av.ioanagata
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Administratorul introdus prin Actul Constitutiv poate sa fie remunerat sau neremunerat, potrivit Legii Societatilor Comerciale. O societate comerciala poate sa functioneze fara angajati si sa fie o societate cu activitate prestata de un administrator neremunerat. Atata vreme cat plateste impozitul aferent societatii fara angajati. D-voastra puteti factura in continuare chirii in calitate de administrator neremunerat.
Venit din inchiriere
bgv
Poate un SRL care are dreptul de folosinta al unui imobil in urma incheierii unui contract de comodat incheiat cu o persoana fizica, sa inchirieze imobilul ... (vezi toată discuția)