Buna
Dat fiind ca ma aflu intr-o situatie foarte dificila va rog sa-mi intindeti o mana de ajutor.
Am efectuat inventar in biblioteca, confruntand fiecare carte cu registru inventar si in concluzie numarul de carti este in regula.Deci cantitativ am toate cartile. Asta este partea buna.....=D>. Valoarea totala a cartilor din Registru de Miscare a fondului corespundea perfect cu suma din contabilitate, pe care mi-a confirmat-o contabila noastra. Ca atare, am semnat procesul-verbal de predare-primire#-o.
Acum insa, dintr-o pura curiozitate, m-am apucat si am adunat valoarea tuturor cartilor, pe fiecare carte in parte...la final surpriza!Valoarea rezultata era mult mai mica decat suma din RMF si contabilitate.Am continuat, am fost sigur ca e o greseala pe undeva;am luat toate nir-urile din urma si am recalculat toate intrarile si iesirile si am constatat ca greseala provine din anul cand s-a facut denominarea...greseala de calcul matematic (mentionez aceeasi greseala in contabilitate, aceeasi si in evidenta gestiunii ).Odata corectata gresela si din moment ce nr de carti este ok situatia gestiunii este foarte clara si buna.
Acum intrebarea mea este: cum poate contabila sa rectifice aceasta greseala in contabilitate si cum se poate revoca sau anexa o rectificare la procesul verbal de
predare-primire?
PS Mentionez ca eroarea de calcul nu-i apartine actualei contabile, ci fostei bibliotecare si fostei contabile.
Multumesc pentru solutia oferita. Eu as putea propune auditul intern insa profilul auditorului este mult peste cel al personalului care duce in spate aceasta unitate. M-am izbit de refuzul ferm al contabilitatii de a ma ajuta sa rezolv aceasta problema.Contabila mi-a spus ca nu face nimic ca sa "nu-si riste pielea" si ca nu-mi va semna nici un act. Vom trai si vom vedea....
multumesc oricum.
Gestiune
Daniel Valentin
Bună ziua!
In prezent sunt gestionar-vânzător la un magazin de piese auto, lucrez de 8 luni de zile, astăzi mi-am depus demisia cu un preaviz de 20 zile ... (vezi toată discuția)