avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 459 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Prelungire pensie alimentara
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Prelungire pensie alimentara

Am implinit varsta de 18 ani recent. Penisia mea alimentara este de 90 de lei, rareori cand ii primesc si pe acestia. In prezent sunt eleva la liceu, voi urma si facultatea. Pentru a prelungi pensia alimentara ce trebuie sa fac exact? Cerea respectiva poate fi trimisa prin posta sau doar depusa la jufecatorie? Care sunt documentele necesare? Exista vreo taxa de timbru? Am nevoie de avocat?
Cel mai recent răspuns: ContSters454516 , utilizator 22:03, 8 Februarie 2018
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Va trebui sa dovediti ca va aflati in continuarea studiilor. Numai daca se va sista plata, va trebui sa procedati la cele mentionate de catre DVS mai sus.....
Va multumesc!
Greseala mea a fost ca nu am mentionat si ca as dori o majorare a acesteia.

Cabinet de Avocat "Dragos Barnea Madalin" a scris:

Va trebui sa dovediti ca va aflati in continuarea studiilor. Numai daca se va sista plata, va trebui sa procedati la cele mentionate de catre DVS mai sus.....

1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Daca doriti majoarare a cuantumului va trebui sa formulati o alta cerere

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Prelungire pensie alimentara MirciaGabriela MirciaGabriela Am implinit varsta de 18 ani recent. Penisia mea alimentara este de 90 de lei, rareori cand ii primesc si pe acestia. In prezent sunt eleva la liceu, voi urma ... (vezi toată discuția)
Intrebari despre pensia alimentara Hamann Hamann Buna, vin si eu cu unele intrebari, fiind vorba de o prelungire pensie alimentara: 1.Daca copilul e inca minor si implineste abia peste 2 luni varsta ... (vezi toată discuția)