Daca o persoana care sta in chirie doreste sa obtina viza de flotant, am vazut ca-i trebuie pe langa diferite acte , actul de identitate + prezenta obligatorie a proprietarului..........Daca proprietarul nu poate veni , ce anume trebuie sa trimita? adica ce fel de procura trebuie sa faca la notar? e de ajuns copia dupa buletin?
Va multumesc mult! si ma scuzati daca nu am postat unde trebuie
ACTELE NECESARE PENTRU STABILIREA REªEDINŢEI
(VIZÃ DE FLOTANT)
Formularul de cerere tip pentru stabilirea reşedintei - de la ghişeul serviciului;
Actul de identitate al solicitantului, care să nu fie expirat sau deteriorat - original şi copie;
Actul de identitate al proprietarului imobilului la care se solicită stabilirea vizei de
reşedinţă - original şi copie;
Actul de proprietate al găzduitorului (proprietarului) - original şi copie;
Timbru fiscal în valoare de 1 leu;
În situaţia în care solicitantul prezintă un contract de închiriere încheiat cu proprietarul, în termen de valabilitate şi înregistrat la Administraţia financiară, prezenţa proprietarului nu este obligatorie.
In situatia in care nu aveti un contract de inchiriere valabil incheiat,si proprietarul nu poate merge cu dvs. va trebuii sa mandateze pe cineva printr-o procura speciala sa se prezinte in numele sau cu dvs la politie in vederea depunerii actelor pt obtinerea vizei de flotant.