Va rog ma ajutati cu sfaturi asupra optiunilor pe care le am in urmatoarea speta: am achizitionat o pereche de casti cu handsfree destul de costisitoare de la Pioneer prin Media Galaxy. Acestea au ajuns la garantie pana acum de 5 6 ori, de fiecare data cu aceeasi problema. Se intrerupe firul de la jack. De fiecare data au fost reparate sau schimbate. Acum, am primit pe fisa de returnare urmatorul raspuns: Castile prezinta cablul inrerupt (langa mufa jack). Acest defect nu face obiectul garantiei conform certificatului ce insoteste acest produs.
Cum se face ca acestea au fost reparate pana acum (o data chiar au venit cu mufa schimbata in mod amatoresc).
Sorin09
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Cu toate ca nu aceasta este problema de fond, nu consider ca mi s-a acordat o garantie "prea mare". O pereche de casti pe care platesti peste 100 de euro nu trebuie sa se strice o data la 2 3 luni. In mod special cand vorbim despre casti care sunt expre pentru a fi folosite cu telefonul. Ori, majoritatea oamenilor tin telefonul mobil in buzunar nu atarnat de gat.
Garantia produsului a fost specificata de la inceput ca fiind de 2 ani cu toate ca este o garantie in baza bonului si ca in majoritatea review-urilor, utilizatorii atrageau atentia cum ca firul pare cam "subred". Nu exista garantie in pachetul castilor, deci pot considera ca nu am fost informat corespunzator.