avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 728 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Service-ul refuză a cincea reparație pe motiv de ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Service-ul refuză a cincea reparație pe motiv de folosință necorespunzătoare. Ce mă sfătuiți?

Buna ziua,

Va rog ma ajutati cu sfaturi asupra optiunilor pe care le am in urmatoarea speta: am achizitionat o pereche de casti cu handsfree destul de costisitoare de la Pioneer prin Media Galaxy. Acestea au ajuns la garantie pana acum de 5 6 ori, de fiecare data cu aceeasi problema. Se intrerupe firul de la jack. De fiecare data au fost reparate sau schimbate. Acum, am primit pe fisa de returnare urmatorul raspuns: Castile prezinta cablul inrerupt (langa mufa jack). Acest defect nu face obiectul garantiei conform certificatului ce insoteste acest produs.

Cum se face ca acestea au fost reparate pana acum (o data chiar au venit cu mufa schimbata in mod amatoresc).

Multumesc
Ultima modificare: Vineri, 16 Februarie 2018
Manuela Rășină, administrator
Cel mai recent răspuns: Sorin09 , utilizator 15:45, 15 Februarie 2018
De 5-6 ori cu aceeasi problema ? Totusi, vi s-a acordat o garantie prea mare.......
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Cu toate ca nu aceasta este problema de fond, nu consider ca mi s-a acordat o garantie "prea mare". O pereche de casti pe care platesti peste 100 de euro nu trebuie sa se strice o data la 2 3 luni. In mod special cand vorbim despre casti care sunt expre pentru a fi folosite cu telefonul. Ori, majoritatea oamenilor tin telefonul mobil in buzunar nu atarnat de gat.

Garantia produsului a fost specificata de la inceput ca fiind de 2 ani cu toate ca este o garantie in baza bonului si ca in majoritatea review-urilor, utilizatorii atrageau atentia cum ca firul pare cam "subred". Nu exista garantie in pachetul castilor, deci pot considera ca nu am fost informat corespunzator.
Ultima modificare: Joi, 15 Februarie 2018
Sorin09, utilizator
~ Conținut șters la cerere ~

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna ziua, in cazul in care am achizitionat o pereche de casti ... catalin0708 catalin0708 Buna ziua, in cazul in care am achizitionat o pereche de casti Samsung Galaxy Buds Live iar dupa o perioada de aprox 16 luni acestea s-au defecta, bebeficiez ... (vezi toată discuția)
Au voie firmele sa minta in scris? tmpqiu tmpqiu Buna ziua, Am o problema incurcata si as dori sa stiu daca are rost sa vb cu un avocat. Se suprapun din pct meu de vedere mai multe abuzuri: 1. EMAG minte ... (vezi toată discuția)
Garantie laptop ramynela ramynela Buna ziua.solicit a m-i se raspunde acestei cereri, pentru rezolvarea unei probleme aparute ulterior, legate de achizitionarea unui laptop in garantie model ... (vezi toată discuția)