In asociatia noastra aveam o singura persoana care indeplinea cele 3 functii, adm, casier, contabil. A luat decizia ca sa plece prin demisie cu preaviz . Comitetul a decis sa se faca un control financiar autorizat pe un an si am facut contract cu un pfa.
Pentru administrare contabilitate caserie am facut licitatie si am ales o firma sa ne administreze
Fostul Administrator a dat cateva acte pentru controlul financiar si cateva acte pentru firma de administrare.
Acum refuza sa dea toate actele pentru definitivarea controlului si preluarii de catre firma care administreaza in locul lui.
Am fost la politie si am facut o cerere la biroul proximitate.
Activul si pasivul nu l-a facut decat acum, la primarie nu la dat niciodata. De anumite declaratii nici nu a auzit,
Nici cu banii nu sta bine
Ce putem face in acest caz?
Unde putem sa mai reclamam, primarie , anaf ,
Multumesc anticipat
Buna dimineata!
Dar nu putem definitiva nici predarea gestiunii catre firma de administrare si nici controlul financiar inceput.
Cand am inceput procesul de predare al actelor am facut o nota in care fiecare parte a semnat pentru o buna colaborare.
Trebuie sa facem registrul de casa pe luna ianuarie si alte acte pe care dansul nu le-a facut si pentru care a fost renumerat. I-am dat copii ale actelor si prin posta cu confirmare de primire
Trebuie sa incepem de undeva, Sau sa asteptam?