am construit un sediu de firma, in care firma isi desfasoara activitatea. In imobilul respectiv am delimitat o zona, a carei destinatie a fost stabilita prin hotarare generala a asociatilor ca si locuinta de serviciu.
am avut surpriza ca la un control fiscal, toate cheltuielile cu constructia imobilului sa fie date jos si considerate ca si cheltuieli personale asociati.
Exista reglementari pentru folosirea acestui tip de spatiu, amenajat intr-un imobil al firmei?
Exista vreo interdictie in a amenaja in cadrul imobilului - sediu al firmei, si un spatiu de locuit pentru angajati ai firmei?
multumesc,
Da, daca proprietarul nu este firma (ci asociatul), inspectorii au procedat corect. Sediul firmei nu inseamna si proprietatea imobilului. Cheltuielile s-au efectuat in beneficiul proprietarului, nu celor care doar au un drept de folosinta.
Teren pe firma
casa
buna seara!
Am achizitionat un teren prin credit ipotecar pe firma, unde eu si sotul meu suntem unici asociati si administratori. Vrem sa costruim o casa ... (vezi toată discuția)