avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 445 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Alegere coduri CAEN PFA - Principal + secundare
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Alegere coduri CAEN PFA - Principal + secundare

Buna ziua,

sunt programator si doresc sa schimb gradat domeniul de activitate in viitorul apropiat-mediu. Pentru aceasta am sistat contractul de munca si doresc sa infiintez PFA cu activitate principala CAEN 6201, incetul cu incetul ponderea lor urmand sa scada in favoarea altor CAEN-uri (3109, 3101, 2740, 4332).

1. CAEN principal va fi 6201. CAEN secundare vor fi 3109, 3101, 2740, 4332. Ce limitari legale exista pentru PFA in ce priveste procentul de venit incasat pentru prestarea uneia sau alteia dintre activitatile definite prin codurile CAEN secundare?

2. Am inteles ca unele conduri CAEN nu sunt compatibile intre ele. Se ridica aceasta problema in cazul codurilor definite mai sus?

3. Intentionez sa fac reparatii de mobilier, de multe ori la domiciliul clientului. Am nevoie cu toate acestea de un punct de lucru pentru activitatile de mai sus?

4. Am nevoie de certificare pentru CAEN-urile 3109, 3101, 2740, 4332 ?
Ultima modificare: Sâmbătă, 24 Februarie 2018
dpacks, utilizator

Alte discuții în legătură

Firma de montatori de mobila mariacameliastefan mariacameliastefan buna ziua sau seara am si eu cateva intrebari privitor la codul caen am dschis o firma de traspot marfuri si mutatie dar nu stiu ce cod caen trebuie sa mai ... (vezi toată discuția)
Cod caen janis janis Buna ziua, va rog sa ma sfatuiti in urmatoarea problema: o societate comerciala are ca obiect de activitate principal productia de mobilier.Mobilierul se ... (vezi toată discuția)