avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 412 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Medic care renunta la post
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Medic care renunta la post

Buna seara, sunt medic cu post, in cazul in care nu doresc sa merg la terminarea pregatirii ca si rezident la postul respectiv, conform unei legi care a intrat in vigoare in urma cu 2 ani cred, pot renunta la post? Care sunt pasii care ar trebui urmati? Mentionez ca , la randul meu m-am confruntat cu diverse situatii nu tocmai placute datorate " unor scapari" ale spitalului platitor- nu am fost remunerata conform pontajului , din aprilie 2016 de cand am revenit dupa concediul de crestere copil, eram neraportata la CAS , si implicit neasigurata... InMultumesc frumos pentru rabdarea de a-mi citi mesajul
Ultima modificare: Miercuri, 28 Februarie 2018
Cornel Vasile, Consilier juridic
Cel mai recent răspuns: ana duican , utilizator 08:30, 2 Martie 2018
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Puteti renunta la acel post.

Medicii care vor sa se transfere la o alta unitate medicala inainte de expirarea contractului pe care l-au incheiat la terminarea rezidentiatului, o pot face fara a fi nevoiti sa restituie sumele incasate din salarii in perioada in care au fost rezidenti, potrivit Deciziei ICCJ nr. 5 din 16 februarie 2015, Completul competent sa judece recursul in interesul legii, publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 234 din 6 aprilie 2015.