Am intampinat o problema.
Am mers cu masina la un service auto pentru rezolvarea unei probleme ce parea banala: o pornire greoaie la rece. Am cerut verificarea si schimbarea bujiilor iar ei au spus ca bujiile nu sunt problema ci turbina si trebuie reconditionata. A fost prestat acest serviciu. Dupa toate aceste operatiuni la testare/verificare/pornirea autoturismului au realizat ca problema la masina persista si ca problema reala sunt bujiile.
Suma totala pentru reparatiile nenecesare in rezolvarea problemei (reconditionarea turbinei) s-au ridicat la peste 2000 lei. Pentru schimbarea bujiilor au aplicat un cost separat.
Mentionez pe scurt ca au incercat sa ma insele in a obtine bani penru reparatii costisitoare ale unor componente care nu cauzau problema pentru care am venit.
Dupa incercarea de intelegere cu angajatii si administratorul cu privire la operatiile nenecesare asupra automobilului am incercat sa achit factura cu doua carduri (doar asa aveam suma respectiva) dar mi-a fost refuzata plata pe motiv ca nu accepta bani de pe doua carduri si mi-au refuzat si predarea autoturismului.
As vrea sa stiu cum se poate proceda, m-am simtit inselata deoarece m-au convins sa fac niste reparatii pentru o componenta care nu cauza problema pentru care am venit.
Apoi si-au dat seama ca problema este alta exact cum am si indicat la inceput.
Expertiza auto
bonygy
buna ziua
sunt posesorul unui autoturism Volkswagen, care recent a fost implicat intr-o problema deosebita, nefiind vorba de un eveniment rutier
situatia de ... (vezi toată discuția)