Buna ziua,
Anul trecut am comandat de pe un site (electrohome) un telefon LG G4. Nu mi s-a trimis niciun e-mail de confirmare si nici nu m-au sunat sa-mi confirme comanda, doar m-am trezit cu curieratul la usa ca mi-a ajuns coletul. In colet era doar o factura (fara garantie) si telefonul (in cutie, ca nou). Am incercat sa-i contactez pe cei de la electrohome in ziua respectiva, insa nu mi-a raspuns nimeni. Am trecut peste acest aspect, si un an de folosire a telefonului, mi s-a stricat (apare o eroare de soft). I-am contactat iarasi pe cei de la electrohome si cu greu am dat de ei,. Povestindu-le toata situatia, dansii mi-au zis ca nu exista nici o posibilitate ca certificatul de garrantie sa nu fie trimis si ca e vina mea ca nu am sunat atunci sa le zic ca nu am primit acest act.
Ce pot sa fac acum, intr-un cadru legal, pentru a putea rezolva problema telefonului (fara sa ma duc cu el intr-un gsm si sa-l repar contracost). Multumesc anticipat!
Buna ziua,
Cata vreme aveti factura si chitanta (dovada de plata a facturii) puteti sa ii notificati in scris cu privire la emiterea unui duplicat al garantiei.
Daca nu se vor conforma atunci puteti sa actionati in judecata.
Momentan este vina dumneavoastra ca ati acceptat un bun fara garantie, ar fi trebuit returnat furnizorului.
Multumesc frumos pentru raspuns.
I-am contactat telefonic si le-am cerut sa-mi emita un duplicat al garantie, insa ei mi-au zis ca acest certificat se emite o singura data si se trimite clientului impreuna cu factura.
Recunosc ca este vina mea ca am trecut cu vederea, dar voi incerca sa le trimit si o notificare scrisa, poate voi primi un alt raspuns.
Va doresc o zi buna!
Reemitere factura
radub28
Am cumparat un telefon LG in mai 2017 prin eMag Marketplace, de la Quickmobile, iar acum telefonul se afla in service. Cei de la service mi-au trimis un mail ... (vezi toată discuția)