avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 339 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Medierea - domeniu de aplicare şi ... Reclamatie Companie Aeriana / Asigurare
Discuție deschisă în Medierea - domeniu de aplicare şi aspecte juridice

Reclamatie Companie Aeriana / Asigurare

Buna dimineata,

Am si eu o interebare la dumneavoastra : Ce pot face in cazul urmator ?

Pe data de 26 febroarie am calatorit de la Bucuresti la Roma ( Ciampino ) cu un avion WIZZ. In timpul calatoriei acesta nu a putut ateriza pe acel aeroport si ne-au deviat catre un aeroport BARI ITALIA. In timp ce calatoream catre acel aeroport sa facut un UPDATE si am aterizat pe aeroportul PESACARA ITALIA. In jur de vreo 250 - 300 de km.
Am aterizat pe acest aeroport, toate bune si frumose dar aici nu ne astepta nimeni sa ne spuna ce sa facem mai departe. Am mers la reprezentanti WIZZ din acest aeroport si a zis sa asteptam . Am asteptat in jur de 2 ore sa ajunga niste autocare sa ne transporte catre CIAMPINO. Trebuia sa aterizam pe aeroportul CIAMPINO la ora 7 dar am ajuns la destinatie cu un autocar angajat de aceasta companie in jur de ora 13. Cand m-am dat jos din autocar buimacit, rupt de somn am constatat ca bagajul meu nu se afla in acel autocar.
Mentionez ca nu a tinut nimeni evidenta bagajelor, fiecare om a adaugat bagajul acolo si a plecat cu ce bagaj a vrut de acolo.
Am ramas fara bagaj, am pierdut persoana de contact care trebuia sa ma ia de la aeroport la ora 8 si a trebuit sa iau un taxiu sa ajung la destinatie.
Am incercat sa vorbesc cu cei din autocar ca am pierdut bagajul si dadeau din umeri.... nu sa constatat nimic atunci, nu a scris nimeni nimic.
Am ajuns acasa, am scris un email catre vola.ro , au transmis un email la wizz si miau raspuns ca din cauza conditiilor nefavorabile a trebuit sa aterizeze pe acel aeroport si ca nu sunt raspunzatori de bagaj deoarece atunci cand am aterizat cu avionul il aveam.
Ideea e urmatoarea :
- Cine a chemat aceea firma de transport ? Nu WIZZ ?
Am asigurare la MONDIAL, si nu pot incasa nici un fel de asigurare nici pentru bagaj nici pentru intarziere ( ei spun forta majora ) .

Ce pot face in acest caz ?

Le-am transmis ca nu doresc nimic de la ei despagubire macar sa ma ajute sa incasez asigurarea, de atunci acestia nu mi-au mai raspuns.

Alte discuții în legătură

Reclamatie wizz air DMAR DMAR Buna imi poate spune cineva ce daune pot cere de la companie dupa urmatoarea situatie Buna ziua!Am avut zborul la data de 25.12.18 cu destinatia Kharkiv..Sunt ... (vezi toată discuția)
Probleme companie aeriană maranos76 maranos76 Bună seara! Am următoarea problemă: Pe data de 23 noiembrie 2014 am achiziţionat online un bilet de avion dus-întors pe ruta Bucureşti-Munchen cu ... (vezi toată discuția)
Despagubire pierdere bagaj, la aeroport viorelada viorelada Buna ziua,am avut o calatorie cu avionul din SUA la Bucuresti in timpul escalei mi s-a pierdut bagajul.La sosire am facut o sesizare de pierdere a bagajului ... (vezi toată discuția)