Buna ziua! Dacă vreau sa închiriez un apartament cu 2 camere, una pentru locuit si una pentru a fi sediu social pentru un magazin online ce proceduri trebuie sa urmez? Proprietarul va avea de plătit un impozit mai mare, sunt șanse sa fie de acord cu asemenea situație, atâtea acte?
Va mulțumesc mult!
Buna ziua.
In cazul in care sunteti decis sa infiintati o firma, trebuie sa stabiliti de la bun inceput unde se va situa sediul social al acesteia. Asadar, pt. sediul social aveti nevoie de un contract de inchiriere/subinchiriere/comodat, avand ca obiect spatiul respectiv,
La bloc, aveti nevoie de acceptul Asociatiei de Proprietari, respectiv al vecinilor care au peretii comuni cu ai dvs., chiar daca la sediul social nu se desfasoara activitati.
Proprietarul nu are nicio legatura cu activitatile firmei. Va pune la dispozitie spatiul si atat.
Concluzionand, trebuie sa gasiti un proprietar dispus sa va inchirieze spatiul respectiv cu destinatia clara de sediu social.
Suplimentar,analizati si avantajele /dezavantajele privitoare la aspectul ca in cazul schimbarii destinatiei spatiului de locuit,urmeaza sa incheiati conventie cu asociatia de proprietari ,document in care urmeaza sa conveniti obligatiile de plata
Daca in apartament se declara sediu social sau lucrativ persoana juridica ,atunci obligatiile lunare de intretinere se modifica si sa majoreaza in conformitate cu prevederile conventiei obligatoriu de incheiat cu asociaia de proprietari
Va mulțumesc! Dar daca îmi trec sediul social la un cabinet de avocatura de exemplu, sau in alta parte, eu pot lucra de la mine de acasă având in vedere ca activitatea este online?