avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 919 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Contract telefonie mobilă
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Contract telefonie mobilă

Bună ziua, am făcut trei abonamente prin portare. Înainte de a se produce portarea am discutat telefonic cu noua companie detaliile noilor abonamente ulterior (a doua zi) am fost trimis la un magazin pentru a semna contractele. Mi-au fost date trei cartele cu numere provizorii care ulterior (când se producea portarea) deveneau automat numerele portate. A treia zi (Pentru că a doua zi am fost de serviciu 24 ore) de la semnarea contractelor am constatat că în zona unde urmau să fie folosite nu aveam semnal corespunzător, lucru care m-a făcut să sun la noua companie și să cer anularea noilor contracte. Am mers în magazinul unde am semnat contractele și am făcut cere pentru anularea portării lucru care s-a și întâmplat, precum și cerere pentru anularea noilor contracte. Acum, noua companie refuză să anuleze contractele .Am făcut o sesizare on- line și astept raspunsul lor pentru a putea face sesizare la ANPC.
Este legal să refuze anularea contractelor ?
Ultima modificare: Luni, 12 Martie 2018
Barbu Nicolae, utilizator
Cel mai recent răspuns: Barbu Nicolae , utilizator 16:41, 13 Martie 2018
Un contract e un acord de voință între parteneri. Cu certitudine sunt prevăzute și clauze de reziliere. Contractul nu poate fi anulat fiindcă a produs deja efecte
Mentionez că nu am beneficiat de terminale. Mai mult, am văzut că săptămâna trecută, curtea de apel București a obligat "definitiv " o companie de telefonie mobila să anuleze toate clauzele abuzive din contracte, inclusiv cele referitoare la plata unor despăgubiri în caz de reziliere înainte de încheierea contractelor.
Faptul că a produs efecte înseamnă că ați vorbit pe cel puțin o cartelă. Altfel nu puteați verifica semnalul. Firește că dvs vă pasă mai mult de aparate. Cât despre precedentele în justiție, e bine să știți că ele nu sunt preluate automat, fiecare instanță având personalitatea ei. Cam la asta vă puteți aștepta în cel mai rău caz
Ultima modificare: Marți, 13 Martie 2018
adriandimitriu, utilizator
Cred că nu m-am făcut bine înțeles
1-Nu am beneficiat de terminale
2-Verificarea semnalului am facut-o cu alt telefon (cu alt număr)
3-Noile abonamente nu au fost folosite niciodată (nici măcar nu am desigilat cartelele).

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Legea portabilitatii. probleme cu orange romania! alinagava alinagava Buna ziua, Eu si sotul meu avem o nelemurire legata de furnizorul de servicii de telefonie ORANGE. Sotul meu lucreaza in Politie. Acum aproape 2 ani, pe ... (vezi toată discuția)
Contract orange zephon zephon Buna ziua Am urmatoarea problema: Cu o saptamana in urma am semnat o cerere de portare de la Vodafone la Orange de pe abonament pe abonament. Odata cu cererea ... (vezi toată discuția)
Companie de telefonie mobila care refuza anularea contractului - persoana juridica dobremod dobremod Buna ziua, Am primit o oferta de la companie de telefonie mobila sa imi portez numerele de telefon de la compania cu care aveam contract. Am acceptat in ... (vezi toată discuția)