Buna ziua,
as dori sa stiu ce se mai poate face in urmatoarea situatie:
in decembrie 2008, in calitate de calator, am trimis (prin intermediul agentiei de turism) o sesizare companiei MALEV. Intrucat raspunsul primit de la acestia a fost nesatisfacator, am apelat la ECC (Centrul European al Consumatorilor din Romania) care acu cateva saptamani m-au anuntat ca au primit un raspuns in limba maghiara si o sa-l trimita inapoi pt tradus;zilele trecute am revenit telefonic si am intrebat in ce stadiu se afla solutionarea incidentului si mi-au spus ca nu au trimis cei din Ungaria documentul tradus in limba romana asa ca ...mi-l trimit mie sa-l traduc si sa fac demersuri mai departe la ANPC daca raspunsul celor din Ungaria este nesatisfacator.
Intrebare:
1. procedura de solutionare prevede transferul de la ECC la ANPC?
2. e normal ca solutionarea sa se intinda atat de mult pe durata aproape a unui an de zile?nu exista termene de raspuns etc?
3. cum ar fi bine sa procedez?
Mentionez faptul ca desi cei de la ECC mi-au sugerat sa traduc eu documentul primit de ei din Ungaria, si am fost de acord, totusi nu mi-au trimis acest document.
E bine de numit persoana de la ECC care v-a răspuns la sesizare şi care a instrumentat acest caz..Acest organism are o competenţă limitată şi nu ştiu ce specialişti are.Trebuia să vă adresaţi ANPC-ului,organ de stat, de la care trebuia să primiţi răspuns în termenul legal de 30 de zile.
Nu sfatuiesc pe nimeni,niciodata, sa calatoreasca cu aceasta companie aeriana. Acum 2 zile am revenit din Polonia, cu escala la Budapesta. Ajunsa acasa, am descoperit ca in bagaje mi se rascolise si ca mi se furasera cateva pachete de dulciuri pentru copii. Altceva mai de valoare oricum nu era, ca poate s-ar fi furat...Imaginati-va reactia copiilor, dupa ce am spus ca le-am adus ceva bun si am constatat ca....nu mai am ce sa le dau...Am scris mail atat la sediul din Romania, cat si la cel din Ungaria, pentru a reclama situatia. Evident , nu s-a raspuns. Este pentru prima data ca patesc asa ceva, desi numai anul acesta am calatorit de 15 ori cu avionul...dar nu cu Malev...Deci un sfat: NU CALATORITI CU MALEV!!!!
Romanii nemultumiti de produsele achizitionate din statele UE sau consumatorii europeni ale caror drepturi au fost incalcate de operatorii romani se pot adresa Centrului European al Consumatorilor deschis la Bucuresti.
~ final discuție ~
Alte discuții în legătură
Calatorie
naya
Doresc sa calatoresc cu copii fara sotul meu.Am certificat de casatorie romanesc.El si copii sunt cetateni sirieni.Copii au pasapoarte siriene,au insa si ... (vezi toată discuția)