Dragi utilizatori,
Va informam ca, incepand cu data de 02.04.2018, va fi disponibil noul Sistem Electronic de Achizitii Publice dezvoltat in cadrul proiectului Sistem informatic colaborativ pentru mediu performant de desfasurare al achizitiilor publice – SICAP. In vederea acomodarii cu noua interfata a aplicatiei se afla la dispozitia dumneavoastra mediul DEMO la adresa: [ link extern ] .
Avand in vedere modificarile substantiale si complexe implementate in noua aplicatie, va rugam sa consultati documentul care detaliaza modul de functionare a Sistemului Electronic de Achizitii Publice disponibil la urmatorul link: [ link extern ]
Echipa SEAP
Vă informăm că in data de 02 aprilie 2018 se lansează noul Sistem Electronic de Achiziții Publice dezvoltat în urma implementării proiectului denumit „Sistem informatic colaborativ pentru mediu performant de desfășurare al achizițiilor publice – SICAP”.
În noua aplicație SEAP vor fi disponibile următoarele funcționalități:
- Verificarea și completarea informațiilor de profil;
- Înregistrare ca utilizator al sistemului (operator economic sau autoritate contractantă);
- Reînnoire certificat digital;
- Recuperare certificat digital;
- etc.
În vechea aplicație SEAP nu vor mai fi disponibile următoarele funcționalități:
– Înregistrarea, reînnoirea, recuperarea certificatului digital. Menționăm că formularele online de înregistrare, reînnoire, recuperare care nu au fost validate de Operatorul SEAP până la data de 30.03.2018 se vor anula iar utilizatorii vor trebui să reia procesul de înregistrare, reînnoire, recuperare în noua aplicație SEAP;
- etc.
Detalii aici :
[ link extern ] /