Va confruntati cu situatie delicata des intalnita in anumite asociatii de proprietari
Aspectul ca va reclama la administratorul de imobil atesta aspectul ca respectivii nu detin calitatile minim necesare solutionarii amiabile ale unor suspiciuni
Legal administratorul de imobil este angajatul asociatiei de proprietari cu limita de competenta de executie hotarari ale adunarii generale decizii ale comitetului executiv si ale presedintelui de asociatie
Administratorul de imobil nu are competenta in impunerea de numar perspane la calculul cotelor lunar de intretinere
iar conform legii nr. 230/2007, Art.17, pct,r, nu a stat nimeni mai mult de 15 zile)
Sunteti in eroare !
Iata ce prevede dispozitia invocata de dv
L nr 230/2007
Articolul 17
Daca proprietarul unui apartament ori spatiu sau oricare alta persoana care actioneaza in numele sau provoaca daune oricarei parti din proprietatea comuna sau unui alt apartament ori spatiu, respectivul proprietar sau respectiva persoana are obligatia sa repare stricaciunile ori sa plateasca cheltuielile pentru lucrarile de reparatii.
Posibil sa fi dorit sa va intemeiati pretentia pe disp
HG nr 1588/2007 art 17 al r
Art. 17. - (1) Comitetul executiv al asociaţiei de proprietari are următoarele atribuţii:
r) stabileşte cotele de participare pe persoană la cheltuielile aferente persoanelor cu domiciliul în clădire şi pentru persoanele care locuiesc temporar, minimum 15 zile pe lună; stabileşte perioada pentru care proprietarii, respectiv chiriaşii, pot solicita în scris scutirea de la plata cheltuielilor pe persoană şi care trebuie să fie de cel puţin 15 zile pe lună, conform hotărârii
adunării generale;
Solutia pentru rezolvare curiozitate vecini este fie amiabila fie prin sesizare oficiala autoritati=politie,instanta ,asta in cazul in care detineti probe rezonabile care sa conduca la savarsirea de fapte sub incidenta penala
De regula astfel de situatii trebuies solutionate cu intelegere,cu intelepciune si cu multa toleranta