Buna ziua! Sunt asistent medical la o scoala profesionala speciala cu elevi diagnosticati cu tulburari de comportament, deficiente mintale. In urma noii grile de salarizare, am fost anuntate ca nu vom mai primi sporul de 15% acordat pt acest gen de scoli si ca nu aparem in program ca si cadre didactice auxiliare, nici ca asistenti medicali. Contabila unitatii ne-a sugerat sa ne interesam ce sporuri ar fi in sanatate deoarece e posibil sa fim trecute acolo si nu la invatamant. Unde sau cum putem rezolva aceasta problema?
Mda, a venit de la minister foaie oficiala prin care asistentii medicali din scolile speciale sunt scosi din lista cadrelor didactice auxiliare si trecuti la cadre nedidactice, pierdem asadar 15% spor de scoala speciala(deficiente mintale usoare pana la deficiente mintale grave, plus elevi cu HIV) si pierdem si sporul de fidelitate (avem peste 20 de ani vechime in aceasta scoala)
Ca si cadre nedidactice mai putem pierde si alte drepturi? Zile de concediu?Plata navetei?
Cotizam la sindicatul invatamantului de cand ne-am angajat. Cum ar putea sa ne ajute ei? Ce ar trebui sa cerem?
Stiti ce este frustrant? Acest spor de scoala speciala a ramas la cei din administratie, personal care nu are absolut nicio legatura cu acesti elevi, intalnesc unul sau doi cand intra pe poarta sau cand ies pe poarta, iar noi, bucatarii, asistenul social care suntem non-stop langa elevi...ramanem fara.
Organizațiile sindicale apără drepturile membrilor lor, ce decurg din legislația muncii, statutele funcționarilor publici, contractele colective de muncă și contractele individuale de muncă, precum și din acordurile privind raporturile de serviciu ale funcționarilor publici, în fața instanțelor judecătorești, organelor de jurisdicție, a altor instituții sau autorități ale statului, prin apărători proprii sau aleși.
Decontare naveta
pesori