avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 825 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Tv cumparat online, defect
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Tv cumparat online, defect

In data de 27.02.2018, am facut o comanda de pe site Ideall. ro pt un televizor. Am primit coletul in data de 28.02.2018. Coletul a fost verificat, nu prezenta urme de loviri sau orice nereguli. In data de 06.03.2018 am desfcaut coletul pt a monta televizorul dar din pacate, jumatate din ecran era negru. In 06.03.2018 i-am anuntat ca televizorul este nefunctional si ca le returnez produsul. In 7 martie am returnat produsul si in 13 martie reprezentantii firmei mi-au raspuns ca defectiunea TV-ului nu este acoperita nici macar de garantie si ca daca vreau sa mi-l repare tb sa platesc 1130.21 ron. Mentionez ca televizorul a functionat maxim 1 minut la mine acasa atat cat am apucat sa vad ca nu functioneaza, era defect. Mentionez ca tv-ul nu avea nicio urma de zgarieturi. Asta se observa si din raportul de constatare returnare expeditie, prin care reprezentantul Constantin Cristian a observat acelasi defect ca si mine, cum ca televizorul lumineaza doar pe jumatate de ecran. Nu este mentionata existenta niciunei zgarieturi, la fel, nici curierul cu care am trimis tv-ul nu a observat existenta vreunei zgarieturi. Totusi in cateva zile, se pare ca au aparut si niste zgarieturi (in perioada 08.03 -12.03.2018) perioada in care a fost in service pt determinare defect.
Am facut reclamatie la ANPC, in 14.03.2018. Ieri am sunat la ANPC pt a ma informa privind stadiul reclamatiei dar mi s-a comunicat ca termenul este de 45 de zile pt a primi un raspuns. I-am cerut parerea operatorui de la Anpc cu care am vorbit dar acesta mi-a spus ca ar putea fi un impediment faptul ca nu i-am anuntat cu privire la defectul televizorului in max 48 ore. Eu stiam de termenul legal de 14 zile pt returnarea unui produs. Ar fi acesta un motiv ca sa nu imi recuperez banii pe produs?
Ultima modificare: Miercuri, 4 Aprilie 2018
Mihaiela-Alina, utilizator

Alte discuții în legătură

Dreptul de retur al unui produs defect cristiulian cristiulian Buna ziua, Am o nelamurire in privinta unei comenzi facuta cu ceva timp in urma, la distanta. Dupa o prealabila consultare telefonica si citirea ... (vezi toată discuția)
Recuperare bani produs returnat Veerooniicaa Veerooniicaa Bună ziua. Ma puteți ajuta și pe mine cu recuperarea banilor unui produs cumpărat online și primit defect și spart? Pe scurt, am cumpărat un televizor ... (vezi toată discuția)
Buna ziua, am achizitionat de la emag un tv in data de 14.11.2020 ... Alex1603 Alex1603 Buna ziua, Am achizitionat de la emag un tv in data de 14.11.2020 (oferta black friday). Televizorul a fost despachetat si montat in data de 07.03.2021, ... (vezi toată discuția)