Am achizitionat de la emag un tv in data de 14.11.2020 (oferta black friday). Televizorul a fost despachetat si montat in data de 07.03.2021, cand l-am pornit in coltul din dreapta sus se observa diferite linii ca si cum este spart in interior iar pe mijloc are cateva linii albe de la un capat la altul.
Chiar daca a fost achizitionat in data de 14.11.2020 acesta nu a fost folosit deloc, are foliile din fabrica inca lipite pe ecran iar daca se porneste are meniul cu alegerea limbii de functionare. Televizorul a fost pastrat in ambalajul original in casa pana aceasta a fost gata ca sa poata fi montat.
In data de 14.11.2020 cand am ridicat produsul din showroom-ul Crangasi televizorul a fost verificat doar vizual de catre un angajat emag in prezenta mea. Acesta nu a fost bagat in priza si pornit, incarcatorul televizorului fiind sigilat in cutie. Televizorul nu prezenta urme de lovire, cum nici in prezent nu prezinta nici o urma de lovire, zgarieturi, etc.
Televizorul a fost predat in cutia originala (care nu prezinta urme de folosire), cu toate elementele de protectie din cutie (suporti polistiren), folii anti-zgarieturi lipite pe ecran si toate accesoriile acestuia.
Avand in vedere ca televizorul nu a fost folosit deloc de cand a fost achizitionat, fapt ce poate fi verificat, si are toate ambalajele originale cu care a fost livrat, consider ca problema acestuia nu este un viciu adus de catre utilizator.
In data de 8.03.2021 l-am dus la Depanero serviceul emag dupa care acestia l-au dus la serviceul producatorului Sony, azi 11.03.2021 am primit raspuns ca ne se poate repara sau inlocui desi are garantie.
Ce ma sfatuiti sa fac? Avand in vedere ca nu a fost folosit deloc si nu as vrea sa pierd 6000 ron.
legislatia prevede reparatie, apoi inlocuire, apoi oferirea unui produs similar sau mai bun cu achitarea diferentei sau returnarea contravalorii. in aceasta ordine.