avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1002 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Ce ar trebui sa fac
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Ce ar trebui sa fac

Buna ziua
Sunt eleva in clasa a Xii-a , am 18 ani
Dimineata aceasta eram imbracata intr.un tricou lung despicat in parti
Iar o doamna profesoara sa luat de tinuta mea " indecenta" asa cum spune dansa
Jignindu ma spunandumi ca su t proasta , sa merg pe centura unde imi este locul
Dupa toate acestea ma dus la d.na director adresandui se " fa ceva cu asta ce eu ori o bat ,ori o bat "
Doamna director a spus ca dansa si.a format o parere despre mine , ca imi cunoaste si sora dintr.un conflict in clasa a 9 cu niste colegi de clasa ..
Si nu are ce discuta cu mine nefacandui placere sa ma vada .
Dupa care am multumit ironic pentru cele auzite si am iesit din biroul directorului

Iar doamna diriginta ma anuntat ca a auzut de discutie si profespara respectiva impreuna cu directoare scoli au rugato sa imi sune parinti sa discute legat de ti nuta mea , pentru a ma baga in consiliul profesoral .
Cum ar trebui sa procedez in cazul acesta ,?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 18:52, 26 Aprilie 2018
Depuneti si dvs o sesizare la ISJ privind comportamentul doamnelor.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Atitudine provocatoare a unui elev vs profesor victor1906 victor1906 Buna ziua. O situatie a prietenei mele profesoara. Doamna profesoara la ora de matematica cu elevi de clasa a 12-a , a facut o observatie unui elev sa nu ... (vezi toată discuția)
Buna ziua ! băiatul meu a rămas repetent pentru ca după 3 ... andreea 19 19 andreea 19 19 Buna ziua ! Băiatul meu a rămas repetent pentru ca după 3 săptămâni de greva in care profesorul de fizica a revenit la școala nu a vrut să-l asculte ... (vezi toată discuția)