avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 576 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... probleme administrator
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

probleme administrator

Buna seara, pe data de 1 martie 2018 am semnat un contract de vanzare - cumparare pentru un apartament. Fostul proprietar a adus o adeverinta de la administratia blocului cu data de 21.02.2018 ca nu are datorii, intretinerea pe luna februarie fiind pusa la vizier pe 21 martie. Acum administratorul imi cere sa achit eu luna februarie ca daca nu vreau trece la penalizari. Daca eu sunt proprietar din 1 martie cine trebuie sa achite luna februarie? Administratorul sustine ca a predat si fondul de rulment proprietarului si ca eu trebuie sa platesc. Pentru luna martie am achitat intretinerea, am primit chitanta. Am cerut administratorului sa imi dea ceva la mana ca imi cere intretinerea pe februarie si nu vrea, e destul de recalcitrant. Fostul proprietar nu raspunde la mail. Ce e de facut in situatia asta? Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
Cel mai recent răspuns: Gigeltavalitu , utilizator 10:05, 2 Mai 2018
Sunteti responsabil ca actual proprietar pentru toate cotele de intretinere neplatite. Va trebui sa va intelegeti cu fostul proprietar pentru luna "decalata neplatita" in afisarea intretinerii. Pentru fondul de rulment cereti o copie a chitantei/ PV de eliberare a fondului de rulment catre fostul proprietar si daca vi se verifica acest lucru, atunci trebuie sa va formati propriul fond de rulment cu asociatia, in valoarea lunii celei mai scumpe din ultimul an ( chiar daca nu ati locuit Dvs acolo)
A, si nu e obligat administratorul sa va dea ceva la mana ca va cere intretinerea.- Este afisata la avizier ca datorie si trebuie platita de cel care are calitatea de proprietar - are valoare de factura
Ultima modificare: Marți, 1 Mai 2018
Gigeltavalitu, utilizator
Intotdeauna in imobilele de locuit in comun afisarea litelor de intretinere se face pentru 1,2 luni in urma
In cazul dv,era temeinic ca vanzatorul fie sa constientizeze acest aspect legat de c/v intretinere pentru luna in care a locuit in imobil fie sa nu fi ridicat fondul de rulment din care asociatia sa recupereze costurile respective
Aveti varianta fie sa achitati fie sa solicitati vanzatorului sa suporte c.v intretinere
Daca amiabil nu puteti solutiona,analizati oportunitatea actiunii in instanta,
Fostul proprietar este in Franta stabilit,nu pot sa ma inteleg cu el, apartamentul a fost cumparat prin agentie si contractul de vanzare cumparare semnat prin procura data unei persoane. Nu inteleg de ce trebuie sa platesc ce au consumat alte persoane, proprietar fiind din 1 martie, intretinere pe februarie am platit si unde am stat si stau inca, la fostul apartament. Nu era normal sa s opreasca din fondul de rulment luna februarie? Adminul stia ca luna februarie trebuie achitata, doar a eliberat adeverinta pe 21 februarie, clar nu am beneficiat eu de utilitati, au beneficiat chiriasii care au stat acolo. Chiar nu se poate face nimic? Chiar nu pot sa platesc ce au consumat alte persoane.

Gigeltavalitu a scris:

Sunteti responsabil ca actual proprietar pentru toate cotele de intretinere neplatite. Va trebui sa va intelegeti cu fostul proprietar pentru luna "decalata neplatita" in afisarea intretinerii. Pentru fondul de rulment cereti o copie a chitantei/ PV de eliberare a fondului de rulment catre fostul proprietar si daca vi se verifica acest lucru, atunci trebuie sa va formati propriul fond de rulment cu asociatia, in valoarea lunii celei mai scumpe din ultimul an ( chiar daca nu ati locuit Dvs acolo)
A, si nu e obligat administratorul sa va dea ceva la mana ca va cere intretinerea.- Este afisata la avizier ca datorie si trebuie platita de cel care are calitatea de proprietar - are valoare de factura

Si inca ceva, trebuie sa ii dau administratorului o copie a contractului de vanzare cumparare? Ce trebuie sa duc la administratie? A vazut contractul dar cere si o copie.
Puteti doar sa dati in judecata fostul proprietar, asta dupa ce platiti ce este afisat. Si da adminul stia ca listele sunt decalate si mai mult ca sigur a comunicat asta fostului proprietar, pe care l-a durut nici undeva

Adminul trebuie sa aibe o copie dupa contractul de vanzare-cumparare si copii dupa buletinele celor care vor sta acolo.

dani el a scris:

Fostul proprietar este in Franta stabilit,nu pot sa ma inteleg cu el, apartamentul a fost cumparat prin agentie si contractul de vanzare cumparare semnat prin procura data unei persoane. Nu inteleg de ce trebuie sa platesc ce au consumat alte persoane, proprietar fiind din 1 martie, intretinere pe februarie am platit si unde am stat si stau inca, la fostul apartament. Nu era normal sa s opreasca din fondul de rulment luna februarie? Adminul stia ca luna februarie trebuie achitata, doar a eliberat adeverinta pe 21 februarie, clar nu am beneficiat eu de utilitati, au beneficiat chiriasii care au stat acolo. Chiar nu se poate face nimic? Chiar nu pot sa platesc ce au consumat alte persoane.




Ultima modificare: Miercuri, 2 Mai 2018
Gigeltavalitu, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Plata intretinere vitalsmart vitalsmart Buna ziua! Am cumparat un apartament in luna martie si pe 01.03.2018 am semnat actele. Vanzatorul a adus adeverinta de la asociatia de locatari emisa in ... (vezi toată discuția)
Buna ziua am vandut un apartament in data de 27.03.2023. in data ... Kyrcea Kyrcea Buna ziua Am vandut un apartament in data de 27.03.2023. In data de 21.03.2023 am platit intretinerea in avans pe doua luni ( Februarie si Martie ) ca pe ... (vezi toată discuția)
Problema fondului de rulment danielamrom danielamrom Buna ziua. La sfarsitul anului 2015, mai precis pe 30 octombrie, am achizitionat un apartament. In momentul semnarii contractului, fostul proprietar a ... (vezi toată discuția)