avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 692 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Concediul de odihna
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Concediul de odihna

Lucrez in invatamant si din 17 ian. 2017 pana la 15 iunie 2018 sunt in concediul medical, cod 14. De la 15 iunie 2018 pot sa imi iau concediul de odihna. Va rog sa imi spuneti modul de calcul al salariului pe perioada concediului de odihna.
Va multumesc
Cel mai recent răspuns: silvivien , utilizator 10:48, 8 Mai 2018
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Ordin 5559/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice privind efectuarea concediului de odihnă al personalului didactic din învăţământ,

Art. 10
(1)Pe durata concediului de odihnă cadrele didactice au dreptul la o indemnizaţie calculată în raport cu numărul zilelor de concediu înmulţite cu media zilnică a salariului de bază, a sporului de vechime şi, după caz, a indemnizaţiei de conducere, luate împreună, corespunzătoare fiecărei luni calendaristice în care se efectuează zilele de concediu. În cazul în care concediul de odihnă se efectuează în cursul a două luni consecutive, media veniturilor se calculează distinct pentru fiecare lună în parte.

(2)Media zilnică a veniturilor se stabileşte în raport cu numărul zilelor lucrătoare din fiecare lună în care se efectuează zilele de concediu de odihnă.

(3)În calculul indemnizaţiei concediului de odihnă acordat cadrelor didactice se iau în considerare şi drepturile salariale care se acordă cu caracter permanent.

(4)Pentru cadrele didactice încadrate cu fracţiuni de normă indemnizaţia de concediu se calculează avându-se în vedere drepturile salariale corespunzătoare, cuvenite pentru fracţiunea de normă sau fracţiunile de normă care se iau în calcul.

(5)Indemnizaţia de concediu de odihnă se plăteşte cu cel puţin 5 zile înaintea plecării în concediu.