Buna ziua!
Am o problema cu serviciile prestate de un service auto la care am prezentat masina pentru cateva reparatii la motor (piesele inlocuite au fost comandate de unitate), iar la aprox 10 luni masina s-a oprit in mers. M-am prezentat la reprezentanta auto si in urma constatarii a reiesit faptul ca, masina s-a defectat pentru ca nu au fost inlocuite toate piesele de pe bon sau nu au fost inlouite corect. Suma necesara pentru a repara masina este de 55.000 lei, iar o masina ca aceasta pe piata valoreaza 30.000 lei. Ce sanse am sa castig acesti bani daca actionez in instanta service-ul auto? Mentionez ca unitatea are autorizatie RAR, dar nu avea voie sa desfasoare activitati legate de motor. Multumesc,
Bună ziua!
Puteți opta între a sesiza Protecția Consumatorului ntài sau direct instanța competentă, sens în care va trebui dovedit prejudiciul pentru a se antrena răspunderea civilă contractuală a pârâtului.
Sa inteleg ca am sanse de castig, desi pe devizul de intrare in service este specificata garantia de 3 luni, de la repararea autovehiculului. Pentru a dovedi prejudiciul am nevoie de expertiza tehnica sau este suficienta nota de calcul de la reprezentanta auto.
Se poate solicita în instanță și expertiza tehnică, din rațiuni de persuasiune, pentru a-i forma convingerea judecătorului...
Pentru detalii suplimentare a situației de fapt, putem iniția și o discuție în privat.
Cu stimă!
Invocand in instanta, aspectul mentionat de dvs. citez: "... Mentionez ca unitatea are autorizatie RAR, dar nu avea voie sa desfasoare activitati legate de motor..." ,sansele de castig cresc.
Nici cele, numai, 3 luni de garantie dupa reparatie acordate de catre service-ul auto nu par a fi tocmai in regula.