Fiecare dintre persoanele enumerate de catre dv detin responsabilitati distincte si impreuna conlucreaza pentru respectarea dispozitiilor in vigoare pe fiecatre responsabilitate in parte
Astfel administratorul de imobil care exercita si calitatea de contabil ,sau persoana anume angajata sa exercite responsabilitatea de contabil,au atributii in ceea ce priveste intocmirea documentelor asociatiei de proprietari
Asociatia de proprietari trebuie sa angajeze persoane fizice pentru functia de administrator al blocului sau persoane juridice care sa se ocupe de administrarea cladirii.
Activitatile de administrare a imobilului includ activitati tehnice,
de contabilitate si casierie.
Legea nr 230/2007 prevede
Articolul 35
(1) Pentru activitatea de administrare care include activitati de administrare tehnica, de contabilitate si casierie, asociatia de proprietari poate angaja fie persoane fizice atestate pentru functia de administrator de imobile, fie poate incheia contract de administrare cu persoane juridice specializate si autorizate, care au ca obiect de activitate numai domeniul asociatiilor de proprietari ori care au ca activitate principala administrarea imobilelor pe baza de tarife sau contract .
Articolul 36
Administratorul, persoana fizica sau juridica, are, in principal, urmatoarele atributii:
b) gestionarea bunurilor materiale si a fondurilor banesti;
Presedintele de asociatie este persoana aleasa pentru perioada determinata si care nu este obligatoriu sa fie de profesie contabil sau sa detina studii in domeniu
Cenzorul,are obligatia sa verifice si sa vizeze pentru legalitate documentele asociatiei de proprietari,listele lunare de intretinere
Cenzorul /comisia de cenzori a asociatiei de proprietari pe langa disp L nr 230/2007 si HG nr 1588/2007 detine obligatia sa respecte si alte dispozitii speciale prevazute de legislatia financiar contabila