avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 817 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Contencios administrativ sau ... santaj si exmatriculare
Discuție deschisă în Contencios administrativ sau probleme juridice cu autorităţile, contravenţii

santaj si exmatriculare

Buna ziua, sunt student al unei universitati . In urma cu o saptamana am copiat la 2 examene . Nu am fost prins de catre cadrele didactice supraveghetoare in cursul faptului, putand chiar spune ca acestea au "permis" savarsirea acestui act. Un coleg de facultatea insa m-a vazut si mi-a atras atentia, spunand ca poate sa ma exmatriculeze prin conexiunile pe care le are cu conducerea facultatii. Regulamentul de ordine interioara al facultatii prevede faptul ca pedeapsa prin exmatriculare pentru copiat se aplica daca 1) studentul a fost sesizat ca copiaza in timpul examenului de catre un cadru didactic sau colegi si este prins in fapt 2) studentului I se va face un referat in primele 24 de ore care va fi inaintat spre conducerea facultatii, lucruri care nu s-au intamplat. Mentionez ca singura "dovada" pe care acest coleg o are asupra mea e faptul ca a fost martor ocular si o convesastie pe un grup de whatsapp in care inca 3 colegi si cu mine recunosteam fapta si spuneam ca ne pare rau. Ceilalti 3 colegi sunt insa prieteni cu acuzatorul deci daca se ajunge la conducerea eu voi fi singurul vizat. In cazul in care se ajunge la decanat si mi se propune exmatricularea, pot contesta si chiar actiona in instanta asupra acestei decizii? Va multumesc pentru timpul acordat

Alte discuții în legătură

Exmatriculare si santaj ContSters474987 ContSters474987 Buna ziua, sunt student al unei universitati . In urma cu o saptamana am copiat la 2 examene . Nu am fost prins de catre cadrele didactice supraveghetoare in ... (vezi toată discuția)