avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 2118 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Răspunsuri în comunitate exmatriculare si santaj
Discuție deschisă în Răspunsuri în comunitate

exmatriculare si santaj

Buna ziua, sunt student al unei universitati . In urma cu o saptamana am copiat la 2 examene . Nu am fost prins de catre cadrele didactice supraveghetoare in cursul faptului, putand chiar spune ca acestea au "permis" savarsirea acestui act. Un coleg de facultatea insa m-a vazut si mi-a atras atentia, spunand ca poate sa ma exmatriculeze prin conexiunile pe care le are cu conducerea facultatii. Regulamentul de ordine interioara al facultatii prevede faptul ca pedeapsa prin exmatriculare pentru copiat se aplica daca 1) studentul a fost sesizat ca copiaza in timpul examenului de catre un cadru didactic sau colegi si este prins in fapt 2) studentului I se va face un referat in primele 24 de ore care va fi inaintat spre conducerea facultatii, lucruri care nu s-au intamplat. Mentionez ca singura "dovada" pe care acest coleg o are asupra mea e faptul ca a fost martor ocular si o convesastie pe un grup de whatsapp in care inca 3 colegi si cu mine recunosteam fapta si spuneam ca ne pare rau. Ceilalti 3 colegi sunt insa prieteni cu acuzatorul deci daca se ajunge la conducerea eu voi fi singurul vizat. In cazul in care se ajunge la decanat si mi se propune exmatricularea, pot contesta si chiar actiona in instanta asupra acestei decizii? Va multumesc pentru timpul acordat
Ultima modificare: Sâmbătă, 26 Mai 2018
ContSters474987, utilizator
Cel mai recent răspuns: turkn , utilizator 21:31, 26 Mai 2018
Eu inteleg ca atat tu cat si cei 3 colegi ati copiat.Deci daca o eventuala declaratie a acuzatorului la adresa ta s-ar baza pe discutia in grup ,i-ar viza indirect si pe ceilalti trei.
Asta teoretic .