Suntem o asociație de proprietari constituită în 1998 prin hotărâre judecătorească. De curând s-a ales un nou comitet și un nou președinte. Administratorul asociației care și-a dat demisia solicită dovada înscrierii acestei modificări în registrul asociațiilor și fundațiilor pentru a preda documentele asociației care sunt în posesia sa.
Vă rugăm să ne acordați sprijinul d-voastra pentru a ne lămuri dacă este cazul să facem acest demers și dacă da, unde trebuie să ne adresăm. Vă mulțumim.
Mulțumim pentru răspunsul prompt. Și noi suntem de părere că nu este necesar. Activitatea asociației de proprietari este reglementată de legislația specifica, legea 230, in care nu sunt referiri la această impunere.
ynocentta
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Nu exista dispozitie in vigoare care sa impuna la fiecare schimbare de echipa manageriala de cnsemnare in regsitrul asociatiilor si fundatiilor
Ex administratorul de imobil la numire a primit cu proces verbal de predare primire documentele asociatiei de proprietari
La incetarea raportului juridic de munca administratorul de imobil detine obligatia sa restituie documentele asociatieid e proprietari
Așa este. Am deschis lista asociaților înregistrate la Registrul Asociațiilor și Fundațiilor, sunt tot felul de asociații din diferite domenii, dar nici urmă de asociații de proprietari.