avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 882 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Medierea - domeniu de aplicare şi ... recuperare diploma de bac
Discuție deschisă în Medierea - domeniu de aplicare şi aspecte juridice

recuperare diploma de bac

Buna ziua! Sunt fosta studenta la Facultatea de Medicina din Constanta. In anul III (2016-2017) am semnat noul contract la program cu taxa, dar, din pacate, nu am reusit sa platesc nici o transa a taxei. Am frecventat decat primul semestru si desigur nu am putut intra in prima sesiune de examene, am avut o cadere, iar din semestrul II nu m-am mai prezentat la cursuri si desigur, greseala mea, nici nu am fost sa anunt ca ma retrag/intrerup studiile. Am lasat totul in aer pana anul acesta, mai 2018, cand am aflat ca trebuie sa fac desigur fisa de lichidare, dar la financiar am fost anuntata ca trebuie sa platesc taxa integral (7000 lei) pentru a imi primi dosarul, respectiv diploma de bacalaureat in original.
Pentru mine este dificil sa platesc acei bani, tocmai de asta am si renuntat si nici nu am stiut ca va fi cazul de asa ceva pentru a imi recupera documentele cu caracter personal. In constract nu este precizat nimic de retinerea documentelor in caz de neplata sau folosirea lor ca si gaj. Mi-as dori foarte mult sa ma inscriu la o alta facultate in aceasta vara si nu stiu cum sa imi obtin diploma de bac. Ce as avea de facut in aceasta situatie si care imi sunt sansele de a obtine dosarul fara achitarea taxei sau macar pentru a obtine o amanare a platei si sa am diploma doar pentru inscriere la o alta facultate?

Alte discuții în legătură

Buna seara! sunt student la o facultate de stat din oradea la ... Tracy20000 Tracy20000 Buna seara! Sunt student la o facultate de stat din Oradea cu frecventa, unde am intrat la buget in primul an de facultate. In primul semestru mi-am dat toate ... (vezi toată discuția)