avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 906 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Buna seara! Sunt student la o facultate de stat din ...
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Buna seara! Sunt student la o facultate de stat din Oradea la ...

Buna seara! Sunt student la o facultate de stat din Oradea cu frecventa, unde am intrat la buget in primul an de facultate. In primul semestru mi-am dat toate examenele. Iar in al doilea semestru nu am mai participat la nici un examen si nu le-am trimis nici caietul de practica (practica care trebuia să-mi exercit la locul de munca unde am fost angajat). Ei...din noiembrie mi-am gasit un alt loc de munca cu salariul mai bun dar in total alt domeniu. Iar acum doresc sa reziliez contractul la facultatea unde am fost pana acum deoarece nu mai lucrez in acel domeniu si nu i-mi mai este de folos. Am apelat la facultate pentru revendicarea diplomei de bacalaureat deoarece doresc sa ma inscriu in alta parte care ma ajuta in domeniul in care lucrez acum. Mi-au spus ca ptr a revendica diploma mea de bacalaureat trebuie sa plătesc prima transa(1000 lei) din taxa anului 2 deoarece al doilea an am întrat la taxa. Deși eu nu am participat la nici un curs si inaintea începerea anului nu m-a anunțat nimeni legat de facultate nimic. Mi-a mai spus ca daca nu semnez rezilierea contractului aceasta săptămâna va trebui sa platesc si a doua transa adica 2000 lei daca vreau diploma înapoi. Intrebarea mea este, ca este normal sa i-mi ceara aceasta suma!? Ce as putea face in aceasta situatie?va mulțumesc anticipat. Aștept cu nerabdare raspunsul dvs.
Ultima modificare: Miercuri, 9 Decembrie 2020
Tracy20000, utilizator
Cel mai recent răspuns: Tracy20000 , utilizator 22:02, 9 Decembrie 2020