Am o problema in domeniul dreptul muncii, dupa cum urmeaza:
Dupa procesul de recrutare, am stabilit cu firma X (firma de recrutare) ca urmeaza sa semnez un contract de colaborare cu compania A. pentru perioada 11.06.18-31.12.18 (fima X fiind intermediar pentru recrutare).
In data de 02.05.18 am semnat oferta lor impreuna cu declaratia de domiciliu (jobul presupunand work from home). Am primit confirmarea lor referitor la continuarea procesului de angajare in saptamana dinaintea inceperii activitatii.
In acest timp, mi-am depus demisia si am stat in preaviz (ei erau la curent cu acest aspect) la actualul loc de munca.
In data de 31.05.18, i-am contactat pentru detalii privind semnarea contractului. Mi-au spus ca voi fi contactata saptamana viitoare pentru medicina muncii si celelalte etape.
Astazi, 07.06.18, am fost sunata de cei de la firma X si anuntata ca s-au sistat recrutarile pe pozitia respectiva si solutia lor este sa plec maine, 08.06.18 sau cel tarziu luni, 11.06.18 (cand trebuia sa demarez activitatea la A.) pentru a semna un contract de 1 luna, perioada in care ei sa-mi plateasca salariul, iar eu sa nu desfasor nici o activitate, timp in care ei sa caute un job similar sau eu sa-mi gasesc singura de munca.
La solicitarea mea sa-mi prezinte pe mail explicatiile referitor la sistarea angajarii, au spus ca am discutat telefonic, mi-au explicat problema si nu au alte informatii si detalii pentru mail. Vor reveni maine cu noul contract (de 1 luna) pe mail.
As vrea sa stiu ce as putea sa fac pentru a-i obliga sa-si respecte angajamentele, dat fiind faptul ca am ramas fara loc de munca. Inteleg ca, daca semnez noul contract, oferta respectiva nu mai este valabila.