Buna ziua,sambata pe la ora 11:45 am plasat doua comenzi pe site-ul soundcreation.ro,insa intre timp m-am razgandit si nu mai vreau sa cumpar acele doua produse.Tin sa mentionez ca inca nu am platit aceste produse deoarece am ales optiunea platirii la momentul livrarii.
Politica lor de returnare spune in felul urmator: ,,Conform legislației în vigoare soundcreation.ro acceptă returnarea produselor în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului ''deci eu de ce as plati returnarea produselor din moment ce inca nu le-am primit.Eu am dat comanda sambata,deci logic ca nu le-am primit a doua zi,prin urmare nu este normal sa platesc returnarea unor produse ce nu le-am primit.Ce fac, platesc aer?
Ei spun ca pot RETURNA un produs in termen de 14 zile de la PRIMIREA PRODUSULUI,dar eu nu le-am primit,tot ce vreau este sa imi anulez comenzile si din aceasta cauza nu vad de ce m-ar taxa.Tot ei spun cum ca ,,Produsele pot fi returnate personal sau prin curierat rapid. Plata returnării este suportată de către client'' dar eu nu am primit produsele deci prin deductie logica nu am de ce sa platesc,tot ce doresc eu este sa anulez comenzile.
Programul lor este ,,Luni – Vineri: 09:00 - 18:00,, si imi e ca ma trezesc luni cu produsele la usa.Maine pe la 09:00-09:15 am sa-i contactez sa vad daca pot rezolva ceva,pentru ca nu vreau sa platesc ceva ca nu mai doresc.
Vreau sa mentionez ca aceste produse costa 622 lei (311/bucata.).Cam cat costa taxa de returnarea pentru ca imi este frica ca nu o voi putea plati.Vreau sa spun ca aceasta este prima oara cand am comandat ceva de pe internet,si este si ultima oara,nu vreau sa mai am astfel de probleme in viitor.
Doresc niste pareri din partea unor profesionisti din domeniu.Din moment ce nu am primit nimic nu gasesc un motiv logic in ce priveste platirea returnarii.Este posibil sa fiu taxat indiferent ca nu am primit produsele?