avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 928 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Drept de muncă cetățean străin cu permis de ședere
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Drept de muncă cetățean străin cu permis de ședere

Bună ziua,
Sunt student în anul I la o universitate din România fiind cetățean al Republicii Moldova, dețin permis de ședere temporară cu drept de muncă.
Din legislație am aflat că pot lucra maxim 4 ore pe zi și mă întreb dacă poate fi prelungit timpul de muncă legal până la 8 ore.
Mulțumesc mult!
Nu se poate modifica durata timpului de munca la 8 ore/zi.
Vă mulțumesc!
Doar daca angajatorul va obtine un aviz de munca pentru dvs. sischimbati scopul, trecand pe munca.
Străinii titulari ai dreptului de şedere temporară pentru studii pot fi încadraţi în muncă pe teritoriul României fără aviz de angajare numai cu contract individual de muncă cu timp parţial cu durata muncii de maximum 4 ore pe zi.
De acord, dar daca face aviz de munca si schimba viza, poate munci si 8 ore

Cornel Vasile a scris:

Străinii titulari ai dreptului de şedere temporară pentru studii pot fi încadraţi în muncă pe teritoriul României fără aviz de angajare numai cu contract individual de muncă cu timp parţial cu durata muncii de maximum 4 ore pe zi.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Salut, am nevoie de putin ajutor legat de viza de studii, permisul ... sadosalul sadosalul salut, am nevoie de putin ajutor legat de viza de studii, permisul de sedere si cum ma pot angaja daca nu sunt cetatean român. sunt din Republica Moldova si ... (vezi toată discuția)
Zilieri- persoane cu permis de studii ana maria14 ana maria14 Pentru o persoana din Republica Moldova care este student (cu permis de studii) cu cate ore o putem trece pe Registru zilierilor? (vezi toată discuția)