avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 436 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... certificat libera practica
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

certificat libera practica

Buna ziua!
Sunt asistent medical principal la un spital judetian. Anual imi solicita sa aduc ,, certificat libera practica". Acest certificat se obtine prin urmarea unor cursuri in timpul liber (sambata, duminica) si platit de noi.
Exista lege in acest sens? Ce trebuie sa fac eu?
Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: vik59 , utilizator 11:12, 27 Iunie 2018
Pentru obtinerea avizului anual, asistentii medicali generalisti, moasele si asistentii medicali care detin Certificat de Membru trebuie sa prezinte:
[ link extern ] /

[ link extern ]
Eu nu mai vreau sa fac pe banii mei si in timpul liber
Nu scrie nicăieri ca pe banii statului trebuie sa faceți acele cursuri. .Din câte observ pentru viza anuala nu se cer efectuarea unor cursuri.
Eu nu am nevoie de aceste cursuri - imi trebuie atestat de libera practica in fiecare an? Lucrez la stat, nu cred ca ma poate obliga cineva.
Autorizaţia de libera practica medicală este valabilă 5 ani .
Dvs aveti nevoie de viza anuala ,pentru care trebuie sa realizati anual numărul minim de credite stabilit de Consiliul Naţional al OAMGMAMR, in caz contrar vi se poate suspenda dreptul de liberă practică, până la realizarea numărului de credite respectiv,

Potrivit Constitutiei., respectarea legilor este obligatorie. In acest caz, consider ca va trebui sa va conformati normelor legale privind indeplinirea conditiilor necesare obtinerii vizei anuale.
Ultima modificare: Luni, 25 Iunie 2018
Cornel Vasile, Consilier juridic

Alte discuții în legătură