Buna ziua, din motive juridice suntem in impasul de a Închide societatea comercială urmând ca apoi sa deschidem un nou SRL, întrebarea mea este dacă se poate face transfer al autorizațiilor dsp, DSV, mediu, autorizația de funcționare? Una peste alta toate Autorizațiile aferente ale activității pe noua societate? Multumesc anticipat pt răspunsuri!
Majoritatea demersurilor de autorizare trebuie reluate de la zero, dar există și câteva situații în care veți putea face transferul.
Autorizația de Mediu poate fi transferată în anumite condiții.
De asemenea, Acordul de Preluare al apelor uzate, de care ați avut nevoie în dosarul de autorizare la Mediu, poate fi transferat printr-o procedură oarecum similară...
@ Primoris SRL
Daca cele mentionate de dvs. sunt reale, legislatia in vigoare a fost incalcata si la prima vizita a inspectorilor din cadrul institutiilor respective, firma noua va primi amenzi contraventionale.
Daca doriti sa spuneti ca anumite documente din dosarele depuse spre autorizare, la vechea firma pot fi utilizate, prelucrate in concordanta cu tehnologii din noua firma, in dosarele depuse pentru obtinerea autorizatiilor la noua firma este cu totul altceva.
In niciun caz nu poate fi vorba de transfer legal de autorizatii si/ sau avize.