Va rog sa-mi spuneti ce acte si ce autorizatii trebuie sa existe intr-un magazin in care se comercializeaza papetărie,birotica, mercerie?
O sa fie și xerox și reparații croitorie
Mulțumesc mult!
La inregistrarea firmei la Registrul comertului ati dat niste declaratii pe propria raspundere ca sunt indeplinite conditiile legale de functionare din punct de vedere al securitatii si sanatatii in munca, mediu, sanatate, sanitar-veterinare. In baza acestor declaratii (ati bifat niste casute si ceea ce ati bifat trebuie sa se regaseasca ca realizat in magazinul dvs. cand veti fi vizitat de inspectorii din institutiile abilitate ale statului).
In baza declaratiilor pe propria raspundere, la cerere primiti de la RC certificate constatatoare pentru fiecare domeniu in parte, mentionat mai sus. Acestea tin loc de autorizatii si sunt verificate de catre inspectorii din institutiile statului.
In functie de locatia magazinului dvs. puteti avea nevoie de aviz/ autorizatie ISU-PSI. Se solicita in baza unei documentatii intocmite de dvs.
Puteti face o adresa scrisa, depusa cu nr. de inregistrare/ data pentru a intreba cu titlu informativ daca este necesar aviz/ autorizatie.